Перейти к основному содержимому
Брендинг
Бұл курс бәсекенің күшеюімен тығыз байланысты жалпы брендинг, бренд, бренд менеджмент және т.б. бренд маркетинг түсініктерін студенттерге түсіндіру және тәжірибелік тұрғыдан бекіту мақсатында дайындалған.
Запись на курс закрыта
IITU Moocs Главная страница

Курс туралы

«Брендинг» барлық экономикалық мамандық студенттеріне арналған курс. Бұл курс бәсекенің күшеюімен тығыз байланысты жалпы брендинг, бренд, бренд менеджмент және т.б. бренд маркетинг түсініктерін студенттерге түсіндіру және тәжірибелік тұрғыдан бекіту мақсатында дайындалған. Бұл курс студенттерге, бизнесті (жеке кәсіпті) алға жылжытуды және дамытуды негізгі мақсат еткен барлық кәсіпкерлерге, брендингтің қызмет ету теориясы мен тәжірибесі бойынша өз біліктілігін жоғарылатқысы келген кез келген мамандарға пайдалы болуы мүмкін.

Курстың мақсаты: брендтерді құратын және басқаратын компаниялардың практикалық қызметінде арнайы теориялық білімдер мен машықтарды қалыптастыруға, алынған білімдер негізінде компанияның брендингтік саясатын жоспарлау үшін қажет құралдар мен әдістерді дұрыс таңдауға үйретуге бағытталған.

Курс авторлары

Course Staff Image #1

Бейжанова Анар Тұрсыналықызы

экономика ғылымдарының кандидаты, доцент. «Брендинг» курсын 2004 жылдан бері оқиды. Автордың маркетинг және брендинг салалары бойынша жазылған 5 оқу құралы бар. Қазіргі уақытта Бейжанова Анар Тұрсыналықызы әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, «Менеджмент және маркетинг» кафедрасының доценті қызметін атқарады.

Course Staff Image #2

Турлыбекова Надира Максутовна

аға оқытушы. «Брендинг» курсын 2009 жылдан бері оқиды. Автордың брендинг саласы бойынша жазылған 1 оқу құралы бар. Қазіргі уақытта Турлыбекова Надира Максутовна әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, «Менеджмент және маркетинг» кафедрасының аға оқытушы қызметін атқарады.